Wednesday, September 8, 2010

shopping last minit sebelom raya

assalamualaikum...salam sejahtera..
tinggal lagi 2..3 ari lagi sebelom nak raya aidilfitri bagi tahun 2010 ni..

sebenar nya..da lama gak aku tak tulis blog nie kan...sejak dari worldcup arituh..fuhhh.da bpa bulan hah??hehe....mls nk tulis panjang2..lagipon da pukol bpe pagi dah nie kan..hehe..
tgk tajuk pon dah tau kan aku nk tulis apa kan...kan...hehehe...
pada 7hb september 2010 hari selasa...lps je waktu keje..aku tros blah..cangak dok tggu apa lagi kt situ..
wat letih ja dok ngadap imac tu..huhu..ponin lagi dengan design2 apa tah lagi tuh..huhu..
aku driving tros masuk kl dengan niat nk shopping la outfit raya aku..
al maklum la..weekend ritu dok sibuk carikan beg tangan gf aku...lotih gak berjalan..
puasa katakan...hehehe....
mula2 destinasi aku adalah yg paling dekat dgn aku..the mall....the mall ni btol2 sebelah pwtc tuh..
pegi la nk usha kt parkson the mall tuh....aihhh..hampeh toii...takda apa2 sgt la..
kot laa nk ada brand yg best2 ke..hehe...
pstu kt luar parkson tu ade lak butik SODA....woahh..bole la tahan..banyak diskaun..baju kemeja rm45 je...bole la kan...ade brand tuh...tapi aku tak beli pon....saje jln2..
wat penat..dah la tu..bayar parking rm3...kejap je kot..tak smpi 30minit rasa nya..huhu..
then tros mencacak pegi KLCC..coz aku mmg da lama aim ZARA kt KLCC tuh..hoho..
ada diskaun..clearance stock nye..hehehe..
omakkk koooo...jam bapak gila kt jalan sultan ismail..perghh..nyesal..
apakan daya...yg dok galak nk masuk gak time2 ofis kua..padan muka aku..huhu
shopping nya pasai tarak hal nya..hik2..
sampai kt KLCC tu pon nak dekat kol 7..aiyooookk..
nk berbuka puasa dah..huhu...aku g foodcourt dierr..
perfffffffff.....ramai yang amat sangat makhluk bernama manusia...dah la aku sorg...nk book
meja pon ta leh..yela..sape nye nk g bli kan utk aku kalo bukan aku sndrik..hik2..
aku trun bawah balek..aku g bratur bli roti boy..tu pon agak jem la gak kan...
lg bpe minit lagi nk berbuka..suma pakat2 nk bli mknn..hehe..
xknyg beb....pe lagi..aku g hentam sama itu a&w...terboiiiikkkkkkkk...
knyg laaaa..bole laa...pstu aku g solat maghrib dlu..wajib beb..jgn lupa..
then baru leh shopping sakan..hauhauhauahua.. xD

aku tros menghala ke destinasi aku...TOPMAN..pe lagi...usha laa ape barang yg best2..
hehe..makhluk manusia pon ramai gak dlm tuh..hurmm..xsng aku nk usha....usha depan...
ssh aa camni..amek sample tu..usha ke tepi...kan sng utk pelanggan laen nk usha gak..
masing2 dah besa la bro....aku minat satu suar nie...harge pon bole tahan..lalalallaalal..
aku amek...g test dlu engin nya dlu...hehee.perghh..bole tahan aku pakai...terboikk..
tak byk cakap...poket pon tebal....aku rembat aaa...hik2...puas hati laa..


seketika selepas itu..aku masuk ZARA...hohoho..da lama aku aim nie...sebelom puasa lagi..
yeke.???hohoho..masuk sini..mmg mata aku rambang tros..hohoh..byk choice nak bli nie..
ngeh3...tapi...bli mane priority dlu...kalo mcm jaket ke kot ke..itu len kali bole bli..kan..
tak kan nk g beraya pki coat kot...cam formal la plak..nk masuk ofis ke ape..ngeh3..
aku capai satu jeans klabu nie...walaweiiiii...muat2 plak dgn aku..terboiiiikkkkk...
ta banyak berbunyi..aku tros membuat bayaran di kaunter...lalallalla....

sempoiiiiiiiiiii...last but not least...aku pi ROMP....aku nk usha baju jep..
yela...suar jeans kan aku da bli 2 helai tuh..cari la plak baju..kemeje ke kolar ke..
apa2 pon bole...hik2..kale baju mana yg seswai utk 2 seluar jeans yg aku bli tadi..
hurrrrmmmmmmmmmmmm...korang rasa???last2 jmpa gak yg seswai...
korang usha di bawah eaa...
hahaa...warna hitam warna yg seswai tuk 2 sluar jeans kt ats tu..warna cantek nya..
mmg kena btoi aaa..balek uma tros test...ciwi gila aku...hahaha....dok depan cermin besaq plak..
hik2...suma elok laa..cuma suaq jeans ja pjg sket..tapa la..lenkali la oter lain..
dah tak dak masa nk p potong suaq..huhu..lipat ja dlu...

kesimpulannya...bersederhana lah setiap amalan kita...jgn boros sgt..setakat yg mana kita mampu okek..nasihat dari aku laa..
sekian untuk kali ni dlu..mau sahur laa..da kol bpa nie..huhuh..k ciowww..

assalamualaikum...

p/s - agak2 aku abes bpa ringgit bli 3 barang kt ats ni...??hurrmmmm...

No comments:

Post a Comment